זה לא סוף העולם. הרכבת האחרונה של הסיכויים עוד לא יצאה מהרציף. יש מקום מספיק על קרונות רבים של מספר בלתי מבוטל של רכבות שעתידות לצאת מהרציף, אשר עליו עומדים לא מעט אנשים, גברים ונשים, אשר כמוכם  לוקים ב- ADHD , הפרעות של קשב וריכוז.

הפרעות קשב וריכוז במבוגרים הן תופעה  אשר מעוררת עניין עצום אצל ד"ר גבי וינשטיין, מומחה לנוירולוגיה, אשר חקר את התופעה פתח לפני שנים אחדות מרפאה מקצועית, ייחודית מסוגה, לאבחון ולטיפול במגוון תופעות  של הפרעות קשב וריכוז במבוגרים.

חשיבות אבחון הפרעות קשב וריכוז אצל מבוגרים

אף שאיש לא יחלוק על חשיבות אבחון  הפרעת קשב וריכוז אצל ילדים, יש חשיבות רבה גם לאבחונה אצל מבוגרים, מאחר שהיא מאפשרת מתן מענה טיפולי כולל, לרבות – במידה שנדרש – תרופתי.  לאבחון התופעה יש השפעה ישירה על מבוגרים הלוקים בה במקום עבודתם. כאשר ניתן אישור מקצועי רשמי לעובדה כי  אדם מבוגר לוקה בהפרעת קשב וריכוז, עשויים מעסיקיו להתחשב במגבלות הנובעות מהתופעה, להקל עליו, למצוא לו עבודה חלופית בארגון שהוא נמנה עם עובדיו ועוד.

רופא מומחה בתחום אבחון  הפרעות קשב וריכוז במבוגרים  מזמין אתכם לקבלת מידע, ייעוץ, אבחון וטיפול ייעודי ואפקטיבי שיאפשר המשך תפקוד כאנשים בוגרים, יצרניים ומועילים, הממצים את הפוטנציאל שלהם. מבוגרים לא מעטים שפנו  לאבחון נוכחו לדעת שלא זו בלבד שהשד אינו נורא כל כך אלא שהוא אינו שד כלל ועיקר…

במידה שאנשים מבוגרים רוצים או נדרשים ללמוד נושאים שונים- במסגרת האבחון ובסיכומו ניתנות להם, בסיכום כתוב ומפורט של האבחון, המלצות לדרכי היבחנות שנועדו להקל עליהם במבחנים ולסייע להם להתמודד עם האתגר שהם מציבים. הקלות אלה עשויות להיות, לדוגמה: הארכת זמן לביצוע הבחינה, שימוש במילון אלקטרוני במקביל למילון רגיל, היבחנות בעל פה ועוד.

הפרעות קשב וריכוז במבוגרים  הן תופעה רווחת. מבוגרים רבים לא אובחנו בילדותם ובנעוריהם כמי שלוקים בתופעה. הם מילאו וממלאים תפקידים שונים חרף היותם מופרעי קשב  וריכוז. חשוב להבין, כי הפרעת קשב וריכוז אינה נכות, אף שהיא סוג של לקות. אין מה להתבייש בה. ככל שיוקדם האבחון שלה – כך ניתן יהיה  להקדים מתן מענה טיפולי הולם ואפקטיבי.